15 Nisan 2009 Çarşamba

DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN BEBEĞİM


Bir yaşında olduğuna inanamıyorum.inanamıyorum bir oğlum olduğuna ve anne olduğuma.Büyüyorsun büyüdüğüne inanamıyorum.Sen büyürken ben de büyüyorum.Sen hergün yeni şeyler öğrenirken bana öğrettiklerini bir bilsen.Verdiğin mutluluğu bir bilsen.Tarifi o kadar zor ki.İçimde dolup taşan mutluluk bana sürekli "iyiki doğurdum iyiki iyiki iyiki" dedirtiyor.İyiki doğdun.iyiki.



seviyorum seni
ekmegi tuza banip yer gibi
geceleyin atesler icinde uyanarak
agzimi dayayip musluga su icer gibi
agir posta paketini neyin nesi belirsiz
telasli, sevincli, kuskulu acar gibi
seviyorum seni
denizi ilk defa ucakla gecer gibi
istanbul'da yumusacik kararirken ortalik
icimde kimildayan birseyler gibi
seviyorum seni
yasiyoruz cok sukur der gibi
Nazım HİKMET.

15 yorum:

Eylem dedi ki...

topragın doğum gününü kutluyorum.daha nice saglıklı ve mutlu yıllar diliyorum.ve kocaman öpüyorum toprağı.

BirBen dedi ki...

doğum gününüz kutlu olsun,senin de oğlunun da.artık sen de her doğum gününde onunla birlikte yeni bir insan olacaksın,inşallah her sene daha mutlu bir insan:)
kravatına da bayıldım:))

Sibel dedi ki...

İYİKİ DOĞDUN TOPRAK.NİCE MUTLU YILLARA.

Paşa dedi ki...

nice nice mutlu yıllara ailecek inş.çok tatlı maşallah allah gülen yüzünü söndürmesin...sevgiyle kalın..

GüLCaN dedi ki...

doğum günü kutlu olsun yakışıklının... :)

Seyhan dedi ki...

mutlu seneler, nice yaşlar

funda dedi ki...

Nice sağlıklı mutlu huzurlu başarılı hayırlı yıllara :)
hep övünç kaynağınız olsun acılarını hiç görmeyin :)

Toprak Büyürken dedi ki...

Teşekkür ederiz Fatoş güzel dilekler için. :))) o güzel günler sizlerle daha anlamlı eklemez miyiz hiç?

Sevgili Funda sana da teşekkürler umarım :) amin :)

Aklımdakiler... dedi ki...

Nice nice mutlu yıllara... Sağlıkla, mutlulukla, hep gülümseyerek inşallah...

gezicini dedi ki...

nice sağlıklı mutlu yıllara inşallah!
sevgiler
gorki

Toprak Büyürken dedi ki...

teşekkür ederim sevgili aklımdakiler.teşekkür ederim Sevgili Gorki.

paçoznuri ve saz ekibi dedi ki...

mutlu,huzurlu,sağlıklı,upuzun ve de sizlerle harika bi yaşam diliyorum toprağa!

Toprak Aras dedi ki...

doğum günün kutlu olsun ,toprakçım,benim de bir tana Toprağıö var:)
sevgilerimle

İkiz Annesi sdilek dedi ki...

CAnım benim nice yıllara. KAçırmışım ben.Nasıl kaçırdım anlamadım valla.Kusura bakma emi.
Sağlıklı, uzun ve mutlu ömürler diliyorum Toprak'a.Annesi ve babası ile birlikte tabi..

Toprak Büyürken dedi ki...

teşekkürler paçoz nuri ve saz ekibi :)

tanıştığımıza çok mutlu olduk toprak aras.ayrıca teşekkürler :)

Dilekcim olur öyle ne kusuru.çok teşekkür ederizg güzel dileklerin için.sevgiler. :)